Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.
BONUS: Du får en gratis e-learning pakke med hjem!
Founder of "Hello Ada" hos LEGO
How brands must align and develop with AI
Lead AI Popper, Spies Rejser
Hvordan AI forbedrer kundeservice, marketing og kommunikation
Keynote Speaker, Institute of AI
Undersøgelse: AI i danske virksomheder
Partner, Kromann Reumert
Jura og etiske spille-regler for AI
Head of Marketing hos GoLearn.dk
AI der optimerer marketing-processerne i learning
SEO Manager hos Matas
AI & gap-analyse i content strategien
Managing director, Transact
AI revolutionerer Performance Marketing
Managing Director, Hearts & Science
Hvordan AI revolutionerer den kreative arbejdsproces
Titel
Overskrift på oplæg
8.30 – 9.00
Registrering, kaffe, vand & netværk
9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh
9.10 – 9.45: Nermen Ghoniem, LEGO
AI Keynote speaker
Brands and AI - a strategy view
9.45 – 10.30: Rasmus Panduro, Spies: Den AI-drevne organisation
Udvidet tekst på vej …
Lead AI "Popper!"
Vinderkultur – når AI-samarbejdet skal fungere!
Pause
10.45 – 11.15: Asger Storebjerg, Transact:
Supercharge din marketingindsats ved at bruge AI
Udvidet tekst på vej …
Director, Transact
AI x Performance Marketing
11.15 – 12.00: Sofie Klintrup: produktion af interajktive læringsværktøjer om og med AI
Udvidet tekst på vej …
marketingvhef, GoLearn
AI der ændrer marketing-processer
13.00 – 13.45: Line Lyst, Institute of AI
Dansk Annoncørforening & Institute of AI har gennemført en undersøgelse af brugen af AI i danske virksomheder
AI Innovations-ekspert, Institute of AI
Analyse af brugen af AI i danske virksomheder
13.45 – 14.30: Christoffer Heisel, Matas: Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi
Udvidet tekst på vej …SEO Manager, Matas
AI til bedre content - mere effekt
14.30 – 15.15: Kristian Storgaard, Kromann Reumert: Juridisk og etisk status på AI
Partner, Kromann Reumert
AI udfordrer juraen - her er faldgruberne
15.30 – 16.00: Claus Andersen: De kreative processer er i AI-chock … eller kraftig forandring
Udvidet tekst på vej …Managing Director at Hearts & Science + Drum CPH
AI der udfordrer de kreative processer og samarbejdet med bureauerne
16.00 Panel-debat – hvordan ser fremtiden ud for AI i marketing?
16.30 Afrunding & tak for idag
Du får din gratis personlige e-learning pakke med hjem …
Direktør Dansk Annoncørforening
Ordstyrer