MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Marketing er for evigt forandret, efter at AI (kunstig intelligens) har ramt marketing-verdenen. Men hvad betyder det for dig, dit job, din karriere, din virksomhed. Bliv opdateret, meget klogere, og lær om dine muligheder.

BONUS: Du får en gratis e-learning pakke med hjem!

Dato: Tirsdag 18. juni, 9.00 - 16.30

Nermen Ghoniem

Founder of "Hello Ada" hos LEGO
How brands must align and develop with AI

Rasmus Panduro

Lead AI Popper, Spies Rejser
Hvordan AI forbedrer kundeservice, marketing og kommunikation

Line Lyst

Keynote Speaker, Institute of AI
Undersøgelse: AI i danske virksomheder

Kristian Storgaard

Partner, Kromann Reumert
Jura og etiske spille-regler for AI

Sofie Klintrup

Head of Marketing hos GoLearn.dk
AI der optimerer marketing-processerne i learning

Christoffer Heisel

SEO Manager hos Matas
AI & gap-analyse i content strategien

Asger Storebjerg

Managing director, Transact
AI revolutionerer Performance Marketing

Claus Andersen

Managing Director, Hearts & Science
Hvordan AI revolutionerer den kreative arbejdsproces

Taler på vej ...

Titel
Overskrift på oplæg

BAGGRUND: MARKETING BLIVER UDFORDRET OG DELVIST ERSTATET AF AI

AI, som på dansk hedder: Kunstig Intelligens, dækker over et område inden for computerteknologi, hvor man beskæftiger sig med at få maskiner (og herunder computere) til at tænke og agere som mennesker – altså med intelligens. ChatGPT og andre værktøjer vil forandre marketing hurtigere end andre teknologier, mange mener det er en mere voldsom forandring end internettet var/er. Marketing discipliner vil forandres, nogle vil måske helt forsvinde, og både på bureauer og i virksomheder, skal man udfordre sig selv på hvilken konsekvens det vil få for arbejdet, strategien, kunde-dialogen mm

HVAD FÅR DU MED HJEM?

Konferencen vil være fyldt med læring, inspiration og reflektion. Der vil blive tid og rum til at stille spørgsmål så de forskellige emner kan relateres direkte ind til din behov. Derudover får du følgende med:

  • Hvordan lærer du at bruge AI? Nye metoder og værktøjer
  • Inspiration fra de allerbedste fra marketing-branchen
  • AI i marketing? Kan man med enkle midler skabe de resultater der før tog lang tid?
  • Hvordan kan vi implementere AI i en travl hverdag?
  • Do´s and Don´t´s med AI
  • Hjælp til en AI-strategi

Så kom og bliv inspireret til hvordan du kan skabe succesfuld AI i din virksomhed

HVEM ER I MÅLGRUPPEN?

Du er ansat i en større organisation, og er interesseret i at forbedre jeres kultur. Du er derfor meget interesseret i mulighederne og udfordringerne med at udvikle den rette kultur, og vil gerne lære fra de bedste.

PROGRAM

8.30 – 9.00

Registrering, kaffe, vand & netværk

9.00: Velkommen ved ordstyrer Thomas Kragh

9.10 – 9.45: Nermen Ghoniem, LEGO

Udvidet tekst på vej …

NERMEN GHONIEM

AI Keynote speaker
Brands and AI - a strategy view

9.45 – 10.30: Rasmus Panduro, Spies: Den AI-drevne organisation

Udvidet tekst på vej …

RASMUS PANDURO

Lead AI "Popper!"
Vinderkultur – når AI-samarbejdet skal fungere!

Pause

10.45 – 11.15: Asger Storebjerg, Transact:
Supercharge din marketingindsats ved at bruge AI

Udvidet tekst på vej …

ASGER STOREBJERG

Director, Transact
AI x Performance Marketing

11.15 – 12.00: Sofie Klintrup: produktion af interajktive læringsværktøjer om og med AI

Udvidet tekst på vej …

SOFIE KLINTRUP

marketingvhef, GoLearn
AI der ændrer marketing-processer

Frokost

13.00 – 13.45: Line Lyst, Institute of AI

Dansk Annoncørforening & Institute of AI har gennemført en undersøgelse af brugen af AI i danske virksomheder

Line Lyst

AI Innovations-ekspert, Institute of AI
Analyse af brugen af AI i danske virksomheder

13.45 – 14.30: Christoffer Heisel, Matas: Sådan bruger Matas datadrevet gap-analyser og AI i deres content strategi

Udvidet tekst på vej …

CHRISTOFFER HEISEL

SEO Manager, Matas
AI til bedre content - mere effekt

14.30 – 15.15: Kristian Storgaard, Kromann Reumert: Juridisk og etisk status på AI

Udvidet tekst på vej …

KRISTIAN STORGAARD

Partner, Kromann Reumert
AI udfordrer juraen - her er faldgruberne

Pause

15.30 – 16.00: Claus Andersen: De kreative processer er i AI-chock … eller kraftig forandring

Udvidet tekst på vej …

CLAUS ANDERSEN

Managing Director at Hearts & Science + Drum CPH
AI der udfordrer de kreative processer og samarbejdet med bureauerne

16.00 Panel-debat – hvordan ser fremtiden ud for AI i marketing?

  • Line Lyst
  • Asger Storebjerg
  • Rasmus Panduro
  • Sofie Klintrup
  • Claus Andersen
  • Nermen Ghoniem

16.30 Afrunding & tak for idag

Du får din gratis personlige e-learning pakke med hjem …

Thomas Kragh

Direktør Dansk Annoncørforening
Ordstyrer

MARKETING & KUNSTIG INTELLIGENS

Dato: Tirsdag 18. juni, 9.00 - 16.30
Lokation: CodeNode, Gdanskgade 2, 2150 København
Pris: 1.495 kr. (ex. moms)
Pris for medlemmer af Dansk Annoncørforening / Dansk Erhverv: 995 kr. (ex. moms)

BETAL MED KREDITKORT

ELLER MED FAKTURA